lunes, 29 de septiembre de 2014

Moschino Eyewear - FW 2014/15 and SS15 by Jeremy Scott

Moschino

Discover the new Ad Campaign Moschino Fall/Winter 2014 shot in New York by Steven Meisel and starring Linda Evangelista, Stella Tennant, Carolyn Murphy, Saskia Debraw, Karen Elson and Rachel Zimmerman!Make up by Pat McGrath, hair by Guido Palau and styled by Carlyne Cerf De Dudzeele!
The new eyewear collection is sophisticated and elegant

For the Fall / Winter 2014/15 Moschino presents overiszed sunglasses in acetate in romantic shapes (MO268V - MO764S - MO767S)
The letters composing the word MOSCHINO become evident  and fashionistas on the temples of the maxi-mask sunglasses proposed on the catwalk




 
La nueva colección de gafas está impregnada de esa visión inconfundible animada, sofisticada y elegante Las gafas de sol en acetato, tienen formas garndes  y románticas (MO268V - MO764S - MO767S
Una serie de bajorrelieves llenos de esmalte  siguen el contorno de los modelos (MO264V - MO759S - MO760S ). Las letras que forman la palabra MOSCHINO sobre la montura oversized an acetato  estan echas por los fashionistas


La nuova collezione eyewear è intrisa di quella visione inconfondibile vivace, sofisticata ed elegante
propria della Maison Moschino
Per la stagione Autunno /Inverno 2014/15 sono proposti occhiali da sole overiszed in acetato e forme romantiche  (MO268V - MO764S - MO767S )
Le imbastiture ornano in modo spiritoso alcuni modelli da sole e vista
 (MO264V - MO759S - MO760S). Le lettere che compongono la  parola MOSCHINO sono evidenziate sulle aste della maxi-maschera proposta in passarella

 Moschino - by Jeremy Scott  from the SS15 catwalk
 discover the eyewear collection for the next season  The Barbie World !

 

domingo, 28 de septiembre de 2014

DriesVanNoten Paris FW SS15- FW 2014/15

Dries Van Noten  Paris FW SS15






If being vibrant could be a little dark, Dries Van Noten made it happen with his line at the Grand Palais Paris  A runway show with prints, embellishments , patterns - Urban chic and a little bit of casual mixed with semi-formal Result : An enchanting high fashion slumber party A real mid summer nights dream !

I believe Dries Van Noten is one of the most coolest brand in the Eyewear World. His glasses are developed in partnership with the British brand Linda Farrow.

 

In his new collection, presented in Paris Fashion Week for SS 15  the sunnies have oval shape with decorative gold detailling which   interact with the prints of the dresses . Pure minimalism
!

Dries Van Noten Paris FW SS15

L alta moda urban chic di Dries Van Noten
ha incantato il pubblico del Grand Palais di Parigi
Gli occhiali di Dries Van Noten sono prodotti in collaborazione con il marchio inglese Linda Farrow, sinonimo di design cool 
Nella sua nuova collezione, presentata a Parigi Fashion Week per la SS 15 gli occhiali sono ovali oro / giallo (che è uno dei  colori trend ) colori che interagiscono con le stampe degli abiti. Minimalismo puro

Dries Van Noten - Fall Winter collection 2014/15 Bright tones

 The collection for this season is made of delicious colours
the creative semitransparent and diversity of colors make Dries Van Noten 's eyewear one of the most amazing designer
 


Dries Van Noten Mod 66 price E.270,00

angular oval sunglasses with a thick acetate front frame Available in :
smoky teal- marmalade tortoise shell- cherry -black-gold

Occhiali da sole ovali angolari con una cornice spessa in acetato
all interno delle aste i logo Dries Van Noten e Linda Farrow Collaborations

 

viernes, 26 de septiembre de 2014

Silmo Paris - 1st Day Let s check it out

The International exposition started and the main ready -to-wear  brands present their exclusive collection

Nominated for Silmo D'or

Face à Face -Paris

Dita Eyewear LA

Ic!Berlin , Germany














Face à Face presents models running for the Silmo d Or
Model Masai is nominated in the category Sunnies
THE SPIRIT

The right shape helps to improve and to harmonize human relationships. Relying on this statement, Pascal Jaulent and Nadine Roth created Face à Face in 1995.
 To embellish every day’s life. To contribute to the personal well-being. To catch the trends of the present time. Such is the Face à Face spirit. 
POPPY2-606PUNKIT1-2016

Face à Face presenta modelli in corsa per il Silmo d'Or

Il Modello Masai è nominato nella categoria occhiali da sole

LO SPIRITO di Face à Face

  La forma giusta aiuta a migliorare e ad armonizzare i rapporti umani. Basandosi su questa affermazione, Pascal Jaulent e Nadine Roth  ha creato la maison Face à Face nel 1995.
  Per abbellire la vita di tutti i giorni. Per contribuire al benessere personale. Per catturare le tendenze del tempo presente. Tale è lo spirito Face à Face.

 
Face à Face presenta  la gafas  por el Silmo d'Or
Masai está nominada en la categoría Gafas de sol

Espiritu de la Marca
   La forma correcta ayuda a mejorar y armonizar las relaciones. Sobre la base de esta declaración, Pascal Jaulent y Nadine Roth crearon Face à Face en 1995.
   Para embellecer la vida de todos los días. Contribuir al bienestar personal. Para capturar las tendencias de la época actual. Tal es el espíritu de Face à Face


Dita Eyewear

 nominated for the Category lunettes solaire  with the model Thom Browne
TB 801 Bluebird-Two-1024x767
Very elegant and chic,  the sunnies Dita Eyewear are created to make you feel better every time you wear them. Models, rather than conventional have a very Hollywood style .
Fall in love with the new DITA Heartbreaker

Muy elegantes y chic, las gafas de sol Dita Eyewear estan echa para que te sienta mejor cada vez que las usas. Son gafas que tienen un estilo muy Hollywood.
Enamórate de  DITA Heartbreaker



Dita_01


Ic!Berlin
Focusing on simplicity, conscientious choice and authenticity, the brand invites consumers not to follow the continual cycle of consumption It.is the anti-fashion in the world of optics.
The company is proud to say that every frame is hand made  in its Berlin factory
IC!Berlin is nominated in the category Lunettes solair with the model S42 wedding SilmoIc! Berlin

Puntando sulla semplicità, scelta di coscienza e l'autenticità, il marchio invita i consumatori a non seguire il ciclo continuo del consumo  E' un brand anti-moda nel mondo dell'ottica.
La società è orgogliosa di dire che ogni montatura è realizzata a mano nel proprio stabilimento di Berlino
IC! Berlin è nominato nella categoria Lunettes SOLAIR con il modello S42 matrimonio



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 New sports eyewear from ic! berlin: 100 Bundestag in electric turquoise
new electric colours for Autumn/Winter 2014
 
Foto: Faster than a speeding currywurst!  

New sports eyewear from ic! berlin: 100 Bundestag in electric turquoise http://icberl.in/bundestagelectric
#aw14 #electriclove #icberlin #sheetmetalsporty


 

jueves, 25 de septiembre de 2014

EYEWEAR TRENDS 2015 : PRADA SS - MILANO FW



Prada SS15

la collezione di occhiali Prada presentati come accessori alle sfilate milanesi sono indiscutibilmente fra i più stravaganti e creativi che ho visto
Nel mondo dell occhiale la tendenza è ormai quella di decorare la montatura, di vestirla dello stesso tessuto degli abiti . Ecco che questa collezione nei modelli aviator e squadrati ripropone colori e particolari  come le cuciture ai bordi , dei capi indossati dalle modelle


the Prada's   eyewear collection  presented at  the fashion shows in Milan is one of the most extravagant and creative I've seen

In the world of sunglasses, the trend is now to decorate the frame, to dress the frame  of the same texture of the clothes. So far  this collection of  aviator and square models  repeats the colors and details, like the stitching around the edges,  of the dresses and bags worn by the models during the catwalk






la colección Prada de gafas presentada como accesorios durante los desfiles de moda en Milán son  las más extravagantes y creativas que he visto

En el mundo de las gafas de sol, la tendencia ahora es la de decorar la montura,  vestirla con el mismo tejido o material de las ropas Estos modelos aviator y cuadrados de la colección  repite n los colores y detalles como las costuras en los bordes, de las ropas llevada ​​por los modelos en pasarela


Eivissaporlavida
Thank you for visiting

miércoles, 24 de septiembre de 2014

VERSACE SUNGLASSES -MFW SS15 - EYEWEAR TRENDS SPRING SUMMER

Versace SS 15
The catwalks of Milan, London, New York  have left us  the sunglasses trends for Spring Summer 2015
The sunglasses for the next season are oversized

Las pasarelas de Milán, Londres, Nueva York y Madrid nos han dejado las tendencias de las gafas de sol para la próxima temporada primavera -verano
 


 Donatella Behind the scenes of the Milano FW catwalk , wears oversized model with Medusa logo on the temple

Le passarelle milanesi svelano la tendenza della maison
La casa di moda Versace propone per la prossima stagione SS15 una silhouette oversized di ispirazione anni '80 in combinazioni di colori importanti come il rosso

 OVERSIZED - eyewear trend


From the catwalk Versace _ round oversized retro 80 in brown and red
If you need to hide your look , Versace gives you the solution with these pair of XXL sunnies




 a preview of the sunglasses models Versace for next Spring 2015

martes, 23 de septiembre de 2014

Chanel Eyewear -FW 2014/15 -Extravagance

Charlotte Free for Chanel

Karl Lagerfeld shot pink haired model  Charlotte Free
 Charlotte emboding a woman child. gentle and dreamy , ultra feminine- romantic-rock
This collection features cat eye style which is absolutely  a FW trend


Dopo averla vista camminare sulle passarelle Chanel , la modella dai capelli rosa Charlotte Free è diventata il volto  autunno-inverno 2014 per la campagna eyewear di Chanel. Karl Lagerfeld l ha immortalata  in posa  mentre indossa un abito rosa tweed iconico di Chanel


Chanel FW

Gli occhiali in tessuto erano stati presentati al FW 14, Chanel sorprende con una collezione molto particolare : una trama di tessuto morbido adorna la montatura
 creando un look super soffice e dolce , TREND : l occhiale si abbina al tessuto dell abito

At the  FW 14, Chanel surprised us with a very extravagant eyewear collection: soft fabric adorns the frame  creating a look super fluffy and sweet look  TREND: the glasses match the dress


Chanel Paris Runway FW 2014

During Paris runway Fall 2014 Chanel proposed very particular round oversized sunglasses in the same tissue of the coat in color pink, grey and black
Will these models become a must-haves ?
Alle passarelle parigine FW14 Chanel ha presentato dei modelli nello stesso tessuto dei cappotti e giacche nei colori rosa, perla e nero

acetate model Chanel overised
Fall Winter 2014/15
 Preview of Chanel Cruise SS2015 by Karl Lagerfeld
the Ad Campaign features model Joan Smalls


lunes, 22 de septiembre de 2014

ROBERTO CAVALLI -JUST CAVALLI FW 2014/15 - EYEWEAR LOOK BY CAVALLI


Gradient lenses and a futuristic design give an ultra modern
appeal to the new Roberto Cavalli
sunglasses 2014/15


Fall Winter 2014
eyewear Trends
How to match the sunglasses
with your outfit details colors


Autunno Inverno 2014

Tendenze occhiali

abbinare gli occhiali da sole

con i dettagli dell'abito


 

 
 
The Roberto Cavalli  FW14 presents Color block & mixed prints Solid colors in colorful shades blend with bright animal prints and patterns creating a modern and sophisticated look

Los colores sólidos se mezclan con estampados de animales creando un look moderno y sofisticado

La collezione autunno-inverno 14 di Roberto Cavalli  presenta colori solidi e stampe miste
Le tonalità colorate si fondono con stampe animalier e motivi luminosi creando un look moderno e sofisticato

Retro vibe for the new Just Cavalli sunglasses
FW 14 Eyewear  collection
ROUND IS A TREND
 


Rita Ora for Cavalli - The 23 years old singer is the muse of the Ad FW14 campaign for Roberto Cavalli shot by the Young photographer Francesco Carrozzini

The British singer looks flawless in her first Ad Campaign for the brand Cavalli,

Rita Ora per Cavalli - La cantante britannica,23 anni è la musa della nuova  campagna pubblicitaria FW14 per il marchio  Roberto Cavalli girata dal giovane fotografo Francesco Carrozzini

 




Just Cavalli Fall/Winter 2014-15 Advertising Campaign

Models Ruby Stewart, Langley Fox, Matthew Whitehouse and Miles Hurley are the young rockstars of the new  Just Cavalli Fall/Winter 2014-15 Campaign shot by Michel Comte in Los Angeles. The images are characterized by the vibrant colors of the prints and the Renaissance-Rock mood that emphasize the young free spirit of the collection

Stampe colorate ed un'atmosfera rinascimentale-Rock ad  enfatizzare il giovane spirito libero della collezione Just Cavalli , fotografata a Los Angeles da Michel Comte
Sunglasses wayfarer mirrored lenses
for Just Cavalli FW 2014/15
eyewear collection
A study of the romantic and the raw, which re-imagines not only the original philosophies of the Roberto Cavalli Menswear but also the classic aesthetic. The collection plays with the contrast between the peaceful and the intrusive, the natural and the unnatural. The materials have undergone various treatments, transforming the leather accessories with studs from within that appear like tropic animal skin.